Maleisie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Maya Hendriksen - WaarBenJij.nu Maleisie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Maya Hendriksen - WaarBenJij.nu

Maleisie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maya

16 Mei 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Heey allemaal!

Even een heeele korte update. Maar het gaat vooral om de foto's:) (Hopelijk lukt het me om een paar foto's erop te zetten..)
Nou even snel een update dan: Vorige week aangekomen in Singapore. Het eerste wat opviel..Wat is het warm! Echt ruim over de 30 graden, dat was even wennen zeg..
Singapore is echt een super moderne stad, had niet verwacht dat het zo modern zou zijn! Dan lopen wij in NL toch een beetje achter..
De Perhentians(eilanden bij de kust van Maleisie) was al wat meer zoals ik me Azie herrinnerde, vooral de weg erheen, heb echt doodsangsten uitgestaan in de nachtbus, die met 100km per uur ofzo over een bergweg scheurde..dood eng..Maar er heel, en snel, aangekomen. Na lang twijfelen toch besloten om voor ´advanced duiker´ te gaan(wat inhoud dat we nu tot 30m diep mogen duiken), was wel echt super gaaf!vooral de nachtduik en wrakduik!:) Nu in Kuala Lumpur, een hele mooie leuke stad! Veel lekkere restaurantjes enz, dus we genieten nog even van de lixe voordat we over een paar dagen naar Laos vliegen.

Groetjes aan jullie allemaal in NL!
xxx

• 16 Mei 2011 - 16:24

Naomi:

Maya!
    Wist niet dat je al weg was, maar heel erg veel plezier daar! Komt vast goed :)

Liefs

• 16 Mei 2011 - 16:59

Tamaar:

Klinkt allemaal weer super! Toch advanced gaan doen, dat leek je heel eng toch? Maar knap dat je het gedaan hebt! Veel plezier en idd genieten van de luxe nog even:) Xxx

• 16 Mei 2011 - 17:37

Fay:

Heeey! Toch niet gelukt met de foto's? Cool dat je toch voor advanced bent gegaan! Veel mooie vissen gezien? En cool dat je echt in dat wrak bent geweest! En die busreis was toch nog wel een beetje eng? ;) Geniet nog van de luxe daar dan, al zal Laos ook wel super gaaf worden! Heel veel plezier! xxx

• 17 Mei 2011 - 06:56

Claire:

Hey maya!
    Ik hoorde zaterdag van Tamara dat je al weg was! Klinkt alweer super gaaf allemaal. Een hele fijne reis en veel plezier!!
    Xx

• 17 Mei 2011 - 10:25

Sammy:

Aaaaah wat gaaaf!! dat je zo diep hebt gedoken, was het niet eng? Ik ga zo even foto's kijken.

Xx

• 17 Mei 2011 - 10:26

Sammy:

geen foto's? ;)

• 17 Mei 2011 - 13:43

Maya:

Nee sorry geen foto's;) ben er gister heeel lang mee bezig geweest maar het is niet gelukt..

• 17 Mei 2011 - 18:17

Lust:

liefs vanaf de ploma van Nynke, Ellen, Margo, Marije en Lotte
    Ellen zegt: wij hebben ook M&Ms (waar we niet zuinig mee hoeven te doen ;)) maar we denken wel aan je. Haha flauw! Fijn om iets van je te horen! Veel plezier in Laos! XXX

• 19 Mei 2011 - 21:36

Ellen:

Oh.. ik ben nu al jaloers ;-) Wat tof dat je voor de 30m bent gegaan! Veel plezier in Laos, geniet ervan! x