Gelukkig Nieuwjaar!! - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Maya Hendriksen - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar!! - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Maya Hendriksen - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maya

31 December 2009 | Indonesië, Bandung

Heeey allemaal!

Nog iets te vroeg(maar het is hier al 8 uur s avonds) maar alvast een GELUKKIG NIEUWJAAR!!! Veel plezier!
xxxxx

• 31 December 2009 - 12:33

Clara:

Ja ,ook alvast voor allemaal een Gelukkig Nieuwjaar!!!,en nog veel plezier op het warme Bali, hier wederom sneeuw en barre kou !!

• 31 December 2009 - 12:35

Clara:

En natuurlijk ook van Roelof !!!

• 31 December 2009 - 14:50

Margo:

Jij ook alvast een heel gelukkig nieuw jaar, dat we maar weer een gezellig jaar samen hebben en veel gaan sporten:P!!
    liefs Margo

• 31 December 2009 - 16:16

Naomi:

Gelukkig nieuwjaar!!
    Veel plezier vanavond!

• 02 Januari 2010 - 11:13

Claire:

De beste wensen!

Ik hoop dat jij een mooie en leuke jaarwisseling hebt gehad!

En dan spreken wij nog wel een keer af in 2010!

Xx

• 03 Januari 2010 - 12:49

Lydia En Boy:

ha lieve maya en adriaan,

na een vrij spannende reis (wiel verwisselen van vliegtuig, verplicht vanuit schiphol doormoeten naar dusseldorf, maar uiteindelijk toch uit kunnen stappen..) zijn we dan nu weer heerlijk thuis. nederland is ook mooi, dat was ik bijna vergeten! het zal je vast ook weer bevallen hier, maar geniet nog maar lekker van alle mooie dingen met adriaan! vanmiddag nog geprobeerd je te bellen (heb jij nou nog alle foto's op memorystick of hebben wij die?) maar helaas niet gelukt. we mailen xxxx

• 05 Januari 2010 - 16:30

Nynke:

Maya, gelukkig nieuwjaar!! Heb je toevallig mijn sms ontvangen? Wat een geweldige foto's en het reizen is nog niet eens afgelopen! Vanavond hebben wij nieuwjaarsdiner, over 4 weekjes ben jij der ook weer!! Check trybes voor je 21 diner, komt volgens mij helemaal goed. Geniet er nog maar even van en tot snel! Liefs!

• 06 Januari 2010 - 11:18

Fay:

Wat een super mooie foto's! Echt zo cool die Orang Oetans! Kalimantan ziet er erg indrukwekkend uit, die foto's vanuit dat bootje zijn toch ook in Kalimantan? En wat een rare beesten allemaal zeg... Gister kwam er een kaart aan uit Indonesie, nog bedankt, super leuk :D

• 10 Januari 2010 - 17:27

Lydia En De Rest:

GEFELICITEERD!!!!!

21, dat is een heel bijzondere leeftijd. maar dit is ook een heel bijzonder jaar! geniet nog van je reis en alle mooie vissen die je gaat zien.
    veel liefs van ons allemaal en tot gauw (wij zijn al de verhuizing van fay aan het plannen en nog wat van dat soort dingen)
    xxx

• 11 Januari 2010 - 22:01

Frieda:

He lieverds!

Sorry voor mijn verlate wens, maar gefeliciteerd!!

Geniet nog even samen, maar goed ook daarna vliegt de tijd, hoor!

kus Frieda

• 19 Januari 2010 - 09:30

Mirjam:

Hoi Lieve maya,
    geniet nog even daar flink met Adriaan, maar wij kunnen niet meer wachten dat je hier bent. Gelukkig hebben wij al een afspraak met je. Tot gauw x kus van ons

• 19 Januari 2010 - 22:46

Tamaar:

Heeee!! Nog 14 dagen en je bent weer terug, echt zo super!!! Ik weet niet of je de kans krijgt dit te lezen voordat je terug bent maar nog heeeeel veel plezier, geniet nog van elk moment daar! Liefs xx tmaar