Nog thuis.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Maya Hendriksen - WaarBenJij.nu Nog thuis.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Maya Hendriksen - WaarBenJij.nu

Nog thuis..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maya

28 Juni 2009 | Nederland, Groningen

Heey,

Nu ik nog thuis ben probeer ik alvast zoveel mogelijk voor studeren in Bandung te regelen. Vandaar dat ik nu al een waarbenjij.nu heb aangemaakt waarop ik zal proberen mijn 6 maanden in het buitenland bij te houden. Op 6 augustus vertrek ik vanaf Dusseldorf, via Frankfurt naar Jakarta. Vanaf Jakarta natuurlijk door naar Bandung om daar te gaan studeren. Maar in Indonesie moeten we natuurlijk ook wat van het land zien! Drie weken naar Bali in september zijn al gepland. Ik zal proberen regelmatig een berichtje te schrijven zodat jullie een beetje kunnen lezen wat ik daar mee maak. Hopelijk zon, zee strand, cultuur, lekker eten en een beetje studeren.

  • 28 Juni 2009 - 17:58

    Tamaar:

    heeeee, we moeten er maar van genieten zolang je nog hier bent! maar een half jaar is niet heeel lang (echt niet:P komt goed;)) en met deze site die we in de gaten kunnen houden is dat half jaar binnen no time voorbij!:)
    xxxx tamaar

  • 28 Juni 2009 - 21:36

    Jasper:

    Zin in!!!!!!!

  • 29 Juni 2009 - 06:58

    Lydia:

    net bericht gekregen dat kalimantan ok is. alleen is een week miss wel erg lang, tenzij we naar de bergen en apen gaan. lijkt me niet verkeerd
    xx

  • 30 Juni 2009 - 13:25

    Eline:

    Heee maay!!
    Klinkt allemaal al goed!! Snap dat je er al erg veel zin in hebt!!
    We gaan nog wel even drankjes doen hoor voordat je weggaat!! Tentamens nog overleefd?
    Kusje

  • 21 Juli 2009 - 14:52

    Sammy:

    nog 16 dagen!!! hihi spannend he... maar wel zin in! ga morgen met erik naar de camping:) tot snel!

  • 02 Augustus 2009 - 12:19

    Ingeborg:

    Heee, ik zag dat je naar Indonesie gaat en toen dacht ik ben benieuwd waar. En toen zag ik Bandung echt vet ben ik ook geweest!! Ik kom eind november naar Indonesie en ik ga ook naar Bandung misschien zie ik je dan wel! xxx

    Ingeborg van de Tweemaster

  • 11 Augustus 2009 - 12:55

    Boyd:

    hee! hoe gaat het daar! al een beetje gesetteld? zoals beloofd zal ik vaak kijken, maar dan verwacht ik ook zeer regelmatig een verslagje van je, duidelijk? veel plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Maya

Ik ben Maya Hendriksen. Ik zit nu in het tweede jaar van IB&M aan de RUG en ga in augustus naar Indonesie. Daar zal ik een half jaar in Bandung studeren en reizen. Ik heb er heel veel zin in en zal proberen deze weblog zoveel mogelijk bij te houden.

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 31755

Voorgaande reizen:

26 Mei 2015 - 07 Augustus 2015

Zuid Amerika

07 Mei 2011 - 23 Juli 2011

Maleisie, Laos, Cambodja, Vietnam en Thailand

06 Augustus 2009 - 02 Februari 2010

Studeren in Bandung

Landen bezocht: