Aardbeving! - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Maya Hendriksen - WaarBenJij.nu Aardbeving! - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Maya Hendriksen - WaarBenJij.nu

Aardbeving!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maya

03 September 2009 | Indonesië, Bandung

Heeey allemaal!
Even een kort berichtje vanuit Bandung. Zoals sommige misschien wel hebben meegekregen is hier gisteren een aardbeving geweest..Daarom wilde ik even laten weten dat alles goed met ons is!
We waren bij de immigration office om ons visum te verlengen toen opeens alles begon te schudden. Eerst stond iedereen nog een beetje verbaasd te kijken maar na een paar seconden begon iedereen de trap af te rennen, naar buiten. Wel echt eng want het plafon schudde enorm! Maar eenmaal buiten was het stiekem toch ook wel een beetje een gaaf gevoel, alsof je op een surfboard staat. Wat een kracht zeg! De rest van de dag nog wel een beetje bang geweest voor een 2e aardbeving of naschokken, maar gelukkig niks meer gevoeld dus inmiddels weer helemaal relaxed. Gelukkig valt de schade in Bandung erg mee. Op de terugweg was er 1 weg afgezet en er reden een paar ambulances maar dat is alles wat we gezien hebben. Inmiddels gaat iedereen weer fluitend verder alsof er niks is gebeurd, dus we zijn alweer hard bezig met studie enz. Gelukkig over een week al naar Bali voor 3 weken vakantie!! Na Bali zal ik weer een berichtje achterlaten.
xxxxx

• 03 September 2009 - 12:48

Claire:

Ja ik zag het vannochtend op het nieuws!! Ik dacht al..oh jee.... maar gelukkig een goed berichtje...
    Lijkt mij trouwens wel raar om mee te maken. Kan me niet zo goed voorstellen.

• 03 September 2009 - 14:18

Carla (zus Van Clara:

Hallo Maya,

Dat was even schrikken, die aardbeving. Moest aan jou denken. Gelukkig alles oke met je.
    Heb de foto's gezien en je verhalen gelezen. Heel mooie natuur, zon, zee en strand. Je zult wel veel vrienden maken daar; ik wens je veel plezier met je studie in Bandung.
    Groetjes, Carla

• 03 September 2009 - 15:23

Oma Annelies:

he maya,
    wat spannend,maar ook voor ons,toen wij de beelden op het nieuws zagen.je had gelukkig al naar Lydia ge .beld dat alles goed was met je.Leuk je vergelijking
    met het surfen op straat.
    dat zal Luuk wel waarderen.Meis,nog even en dan komt je zusje!!Liefs en tot mails o Anneliesxxx

• 03 September 2009 - 16:05

Lotte:

Gelukkig dat alles goed met je is! Was wel een beetje ongerust!
    En heel veel plezier op Bali!

XXX

• 03 September 2009 - 16:56

Aïsha:

Gelukkig maar, las het vanmorgen in de krant, dacht o ohw Bandung, daar zit Maya!:P

• 04 September 2009 - 12:02

Boy:

Nog zo'n geintje en je komt maar weer thuis wonen. Dat was schrikken! Blij dat je gebeld hebt voor we wisten dat er iets gebeurd was in Indonesie.

je vader.

• 04 September 2009 - 20:15

Clara:

Nou Maya,jee zeg ,een aardbeving,gauw Adriaan gebeld, had jou ondertussen al gesproken , en alles ok gelukkig.
    Nu komt Fay gauw en komen weer nieuwe avonturen op Bali, maar niet te dol ,he? Hier opeens veel regen en kou , de houtkachel aan en de poes ervoor.Nou lieverd,sukses en fijne tijd op Bali.

• 07 September 2009 - 09:11

Naomi:

Gelukkig dat alles goed met je is! Moest gelijk aan je denken.
    Veel plezier!

• 07 September 2009 - 10:19

Oma Mimo:

Ha die Maya,uiteraard volgen wij nuhelemaal met spanning jouw belevenissen in dat verre land.maar zo te lezen is het nu weer rustig.een hele fijne tij vooral met je zus .dikke zoen oma mimo

• 12 September 2009 - 04:16

Sammy:

Heeey maya! Fay komt vandaag aan toch? leuk!! we zien elkaar iig op Bali:D gezellig... en over Borneo, we wouden er met vrienden heen gaan, maar schijnt allemaallastig en duur te zijn! wat heb jij voor je ticket betaald?
    liefs! en tot heeeel snel;)

• 18 September 2009 - 10:36

Naomi:

Heej!
    Hoe gaat t? Lekker aan het genieten op Bali? Wanneer komt er weer een nieuwe update ;)